Jednoduchý a rychlý převod internetu
- Pro přenos služby si prosím připravte OKU kód. Najdete ho ve smlouvě nebo online v klientské zóně u stávajícího operátora
- Vyplňte formulář dole na stránce
- Přenos zajistíme bez výpadku
Jak postupovat při přechodu od jiného poskytovatele
Změna je velmi jednoduchá. Požádejte stávajícího poskytovatele o identifikaci rušené služby (její číslo), včetně ověřovacího kódu účastníka (OKU); tyto údaje najdete ve smlouvě se stávajícím poskytovatelem; byla-li zřízena před rokem 2022, OKU najdete ve zvláštním oznámení od stávajícího poskytovatele či v jeho elektronické samoobsluze (příp. vám OKU k dotazu sdělí).
K přesunu služby dojde v termínu, který jsme s vámi potvrdili, k témuž dni stávající poskytovatel ukončí svoji službu, přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nepřekročí jeden pracovní den.
Dále od vás budeme potřebovat součinnost u navazujících kroků, zejm. (i) je-li rušená služba v balíčku s jinou službou či zařízením (takže její zrušení způsobí ukončení jiné služby stávajícího poskytovatele, změnu její ceny nebo povinnost doplatit mu cenu zařízení), potřebujeme váš pokyn, zda změnu potvrdit, a dále (ii) vaši součinnost při potvrzení termínu změny či dohodnutí jeho úpravy a v případě potřeby práce technika i součinnost na místě.
Přesun současně se změnou služby
Pokud máte od současného poskytovatele VDSL a od nás chcete optické připojení nebo Bonding, pak se nejprve služba k nám přesune beze změny, následně s Vámi domluvíme termín návštěvy technika, který zprovozní optiku
Pokud přesouváte VDSL nebo optiku a jen se mění kapacita, pak vše provedeme najednou a bez výpadku